środa, 16 grudnia 2015


Drodzy Rodzice! Dawka informacji!
1. 20 grudnia 2015 r. o godz. 10:00 służymy do Mszy Świętej, ponieważ jest 3. niedziela miesiąca. PROSZĘ O OBECNOŚĆ!
2. ZIMOWISKO:
- data: 28 - 30 grudnia 2015 r.
- miejsce: Zarzecze koło Puław
- kwota: 120zł
- wyjazd: spotykamy się o 7:45 pod kościołem św. Stefana, wyjazd o 8:00,
  PROSZĘ O PUNKTUALNOŚĆ.
- powrót: ok. 18:30 będziemy w Radomiu, proszę, aby rodzice byli już o 18:15 pod kościołem.
- pakujemy się w PLECAKI, ponadto picie i jakieś jedzenie na drogę bierzemy mały plecak podręczny, który można będzie nieść w ręce.
- ostateczny termin wpłaty mija w niedzielę 20 grudnia 2015 r.

Zastrzegam sobie, jako Akela, jedno prawo. Jeśli zauważę, że jakiś z wilczków posiada telefon lub zegarek, będzie on skonfiskowany do końca zimowiska. Rodzice posiadają numer telefonu do mnie, a Akela do rodziców, zatem telefon to coś zbędnego. Dlatego proszę o przemyślenie i rozpatrzenie mojej prośby.


3. Przypominam o wpłacie składki członkowskiej w wysokości 100 zł. Deklaracje rozdam w niedzielę. Tym samym proszę o dostarczenie ich do 28 grudnia, czyli do dnia wyjazdu.  Wpłaty można dokonać na numer49 1020 4317 0000 5102 0374 4711 
W treści przelewu proszę wpisać:
tytułem: składka roczna, kalendarze, zimowisko
od kogo:  imię i nazwisko wilczka

4. Proszę o nabycie książeczki Mowgliego, w której są zadania oraz która jest wymagana w formacji wilczków. Koszt 8 zł. 

W przypadku pytań, proszę o kontakt. Pozdrawiam, Akela.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz